1 Aralık 2015 Salı

Jane Iredale Powder Me Spf 30 UVA/UVB Yüz ve Vücut Koruması








Merhaba,
bugün size bir ara kullandığım fakat uzun bir süre elime almadığım ama şimdi tekrar kullanmaya başladığım Jane İredale nin Powder Me ürününden bahsetmek istiyorum:)


ilk başlarda ürün çok ilgimi çekmişti güneşten koruyucu pudra hem yüz hemde vücut için ama ben şuana kadar sadece yüzümde kullandım. ilk başlarda kullanmakta açıkcası baya bir zorlandım. Sanki hiç pudra gelmiyormuş gibi hissediyordum veya çok az bir miktada geliyordu hal böyle oluca da bir süre sonra elimden bıraktım.


Ürünün kapağını açtığınızda süngeri karşımıza çıkıyor süngeri çok yumuşak yani ne kadar bastırırsanız bastırın acıtmıyor:) vurdurarak ta vucüda ve yüz bölgesine uygulayabilirsiniz. Süngerin kirlendiğini hissettiğinizde çıkararak yıkayıp tekrar yerine takıp yine kullanabiliyorsunu.



Kapağı çevirerek açıp içindeki pudraya kolayca ulaşabilirsiniz ilk geldiğinde üzerinde koruyucu ambalajı oluyor kullanılacağı zaman koruyucu ambalajı çıkarmaznı gerekiyor. Bendeki rengi Golden ve tenime çok ama çok uygun bir renk oldu. 




Benim görüşüme gelince:) pudranın yapısı gerçekten çok güzel yumuşacık ve hemen ten rengine uyum gösteriyor. Dediğim gibi ben sadece yüzüm için kullandım şuan hala daha kullanıyorum bir aradan sonra:) ben daha çok kapatıcı ve fondöteni sabitlemek için kullanıyorum ve çok memnun kaldım ayrıca Spf 30 UVA/UVB içermesi de çok güzel. Benim T bölgem çabuk yağlanır ve üzerinden gün içerisinde tekrar geçmem gerekir birçok üründe ama bunda o sorun olmadı şimdiye kadar. Yüzüme uygularken önce elimin üzerine hafif vurduruyorum sonra hafif hafif yüzüme ve sonra süngeri ile yayıyorum. Miktarı çok az gibi görünsede kullanımdan dolayı uzun süre gidecek bir ürüne benziyor:) görüşlerim ileriye doğru değişirse tabi tekrar bu konuyu yazarım...


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder