17 Şubat 2014 Pazartesi

Laber Creamol Cream & Cologne




bu ürünü elime geçmeden önce inanın hiç merak etmemiştim amannn normal bir krem gibidir nasıl olabilir ki diyordum:) ama elime aldım ve ilk kullanımımda daha çok farklı şeyler hissettim :) üzerinde de yazdığı gibi krem ve kolonya karışımı el ve yüz için bir üründür 



Resimde gördüğünüz üzere tam bir krem kıvamında değil kendisi:) elinizde biraz durunca hani nasıl bir top dondurmayı avucunuzun içine alırsınız o kayar gider aynı o şekilde avuç içinden kayıyor:) sürüldüğünde sanki ne krem nede kolonya sürüyorsunuz o kadar farklı bir his oluşuyor ki sürerken gerçekten anlatılmaz bu durum ben ilk defa yaşadım:) birkaç gündür kullanıyorum ilk kulanımımda gece yatmadan önce sürmüştüm sabah kalktığımda ellerim hala yumuşacıktı ki kışın benim ellerim çok kurur maalesef. Yüzüme daha uygulamadım ama en kısa sürede onuda denemeyi düşünüyorum açıkcası ellerimde bu kadar memnun kaldıktan sonra:) elleri benim gibi çok kuruyanlar varsa kesinlikle tavsiyemdir


Siz Kullandınız mı hiç bu üründen? 

4 yorum:

  1. Çok merak ettim, acaba yağlı ciltlere de uyum sağlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm cilt tipleri için uygundur yağlı değil çünki eliniz veya yüzünüz hemen emiyor zaten geriye sadece yumuşaklığı ve güzel kokusu kalıyor

      Sil
  2. Canım ben kullandım 2013 veda etkinliğimizde verilmişti , bloğumda yazısıda var.
    Ben çok memnun kaldım çok değişik, çok güzel severek kullanıyorum .Kokusu hele bir harika herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bana hediye gelmisti kulanmaya kiyamamistim ama bitti tabii ki,, tek kelineyle mest oldum. Kokusu hala aklimda sahane bisey !

    YanıtlaSil